Toimitusehdot, tilausohjeet sekä ajanvarauksen peruuttaminen

Simulento, y-tunnus: 3366047-8, vuokraa Airbus A321 lentokonesimulaattorin lentoaikaa yrityksille ja yksityishenkilöille Suomeen. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 12.3.2024 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti kun tarve vaatii, joten tutustuthan toimitusehtoihimme aina etukäteen simulaattori aikaa varatessasi verkkokaupassamme.

Simulento yrityksen verkkokaupasta tilaaminen on helppoa ja turvallista. Sivustolla on käytössä suojattu HTTPS-yhteys.

Tilaaminen ja simulaattorin käyttäminen onnistuu vain, mikäli sinut on hyväksytty Simulento Airbus A321 -simulaattorin käyttäjäksi ja olet sähköisesti tai paikan päällä henkilökohtaisesti allekirjoittanut sopimuksen. Sopimus solmitaan aina käyttäjän sekä Simulento yritystä edustavan henkilön kanssa henkilökohtaisesti. Ajanvarauksen tilaaminen tapahtuu Simulento yrityksen verkkosivuilla osoitteesssa www.simulento.fi

Huomioi, että simulaattorissa voi lentää yksi henkilö kerrallaan. Lentäjä istuu kapteenin paikalla. Mikäli ohjaamossa on kaksi henkilöä ja lennetään Vatsim-verkossa, perämiehen paikalla oleva hoitaa radioliikenteen sekä perämiehen tehtäviä niin kuin oikeassa elämässäkin. Eli perämiehen paikalla oleva toimii ns. “monitoring pilot” -roolissa.

Tee varaus ja lisää tuote ostoskoriin.
Kun olet lisännyt ostoskoriin tuotteen, ostoskori näkyy ruudun oikeassa reunassa. Voit tarkastella ostoskorin sisältöä klikkaamalla Katso ostoskori -painiketta. Kun olet valmis tilaamaan, klikkaa Kassalle-painiketta.
Täytä ja tarkista toimitustiedot ja valitse maksutapa. Tällä hetkellä voit maksaa ainoastaan pankkitunnuksilla. Käytössämme on Paytrail yrityksen tarjoamat maksupalvelut.

Lähetä tilaus painamalla Lähetä tilaus -nappia. Tilauksesi käsitellään ja siirryt hetken kuluttua tilausvahvistussivulle. Checkout-maksutavan yhteydessä siirryt valitsemaan haluamasi maksutavan ja suorittamaan maksun. Checkout-maksun jälkeen siirryt tilausvahvistussivulle.
Maksettuasi tilauksen saat hetken kuluttua tilausvahvistuksen sähköpostiisi.

Tarkempia tietoja tilaamiseen liittyen
Verkkokaupassa näkyvissä tuotteiden hinnoissa on mukana 24% arvonlisävero. Näet tuotteen hintaan sisältyvän arvonlisäveron määrän tilauksesi yhteenvetotiedoissa ennen maksamista.
Maksat tilaamastasi tuotteesta sen hinnan, joka on ilmoitettu tilaushetkellä.

Ostoskori
Ostostori löytyy sivun oikeasta yläreunasta tai “Oma tili” -sivulta. Voit tarkastella ostoskorin sisältöä painamalla Katso ostoskori -painiketta. Voit seurata ostosten yhteissummaa ja tuotteiden määrää ostoskorissa. Voit luonnollisesti myös poistaa tuotteen kokonaan. Kun kaikki halutut tuotteet ovat ostoskorissa ja olet hyväksynyt toimitusehdot, klikkaa “Place order” -painiketta.

Kupongit
Kupongit eivät tällä hetkellä ole käytössä.

Toimitustiedot ja maksutapa
Toimitustiedoissa pakollisia tietoja ovat asiakkaan sijainti, nimi, osoitetiedot, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Varmista, että kaikki syöttämäsi tiedot ovat oikein.
Rekisteröityneen asiakkaan yhteystiedot tulevat näkyviin automaattisesti, kun olet kirjautunut sivustolle. Tarkista ja korjaa edellisen tilauksen jälkeen muuttuneet tiedot “My account” -sivulta.
Toimituskulut määräytyvät hankkimiesi tuotteiden mukaisesti. Ladattavien tuotteiden ja verkkokoulutusten toimitus on aina maksuton.

Maksaminen
Voit maksaa tilauksesi pankkitunnuksilla tai MobilePayllä.
Maksaminen tehdään Paytrail maksupalvelun tarjoamilla maksutavoilla (verkkopankki). Suorita maksu ja odota, että siirryt verkkokaupan tilausvahvistussivulle. Saat maksukuitin tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Rekisteröityneenä asiakkaana, näet tehdyt tilaukset “Oma tili” -sivulta kohdasta “Orders”.

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Vikatilanne
Mikäli asiakas saapuu simulaattorin tiloihin, eikä simulaattoria ole mahdollista käyttää asiakkaasta riippumattomista syistä, on asiakas oikeutettu joko saamaan tilauksesta maksamansa rahat takaisin.

Tai sitten asiakkaan sovitaan uusi ajankohta sekä mahdollisesti tarjotaan asianmukainen korvaus aiheutuneesta mielipahasta, mikä suoritetaan ylimääräisenä ilmaisena lentotuntina seuraavana vapaana olevana ajankohtana mikä sopii asiakkaalle.

Ajanvarauksen peruutuohjeet
Kun ajanvarauksen peruutus tehdään 12 tuntia ennen varattua ajankohtaa, saa asiakas tilauksessa käyttämänsä rahat takaisin kokonaisuudessaan. Mikäli peruutus tehdään tuon ajan jälkeen, veloitetaan asiakkaalta puolet hänen maksamasta tilausmaksusta.

Kirjoita sähköpostiin asiakastunnuksesi, nimesi, puhelinnumerosi sekä pankkitilin tiedot mihin haluat rahasi palautettavan. Lähetä sähköposti osoitteeseen: [email protected]

Asiakaspalvelu
Tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä, voit olla meihin yhteydessä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Vastuunrajoitus
Simulento ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä sopiaksemme asian.
Mikäli kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).